Tema: Re: pirkite mano opeliuka /astra
Autorius: Ablasiejus
Data: 2011-11-21 17:45:29
:)
nu zinai :)
Kur cia ta neeiline modifikacija vidui? Zinok pas 2x naudojamus 1.6 16V
vidus lygiai toks pat :) tik nera situ ziedu apie rankeneles ir spidometre.
Nu ir panele graziau nudazyta, o ne pilka kakzokia spalva.
Tai ten neeiliniai opeliai jau? ZInok ir tuose vairo multi kreivai veikia.

p.s. apie dyzelius neberasyk. Net graudu skaityt tavo pezalus.
p.s.s  nebedrocink ant sitos opc. Gali man paaiskinti, kaip opelis masinas
tobulina? Senoji astra f gsi kazkaip greiciau begejasi uz sita. Tai per 10m
nesugebejo patobulinti?