Tema: Re: pirkite mano opeliuka /astra
Autorius: Kostian
Data: 2011-11-21 20:30:29
pizdec sulietejo- 0.1 sek iki 100 ar kiek? kaip del 200? nelabai cia 
rodiklis. visa kita pasikeite uztai.

"Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message 
news:jadrmp$776$1@trimpas.omnitel.net...
> :)
> nu zinai :)
> Kur cia ta neeiline modifikacija vidui? Zinok pas 2x naudojamus 1.6 16V 
> vidus lygiai toks pat :) tik nera situ ziedu apie rankeneles ir 
> spidometre. Nu ir panele graziau nudazyta, o ne pilka kakzokia spalva.
> Tai ten neeiliniai opeliai jau? ZInok ir tuose vairo multi kreivai veikia.
>
> p.s. apie dyzelius neberasyk. Net graudu skaityt tavo pezalus.
> p.s.s  nebedrocink ant sitos opc. Gali man paaiskinti, kaip opelis masinas 
> tobulina? Senoji astra f gsi kazkaip greiciau begejasi uz sita. Tai per 
> 10m nesugebejo patobulinti?
>
> "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message 
> news:jad5p5$e1$1@trimpas.omnitel.net...
>> as tai nesuprantu kokio bb cia kazkoki dyzeli kisi ? pradine kalba ne 
>> apie eiline stokine komplektacija ir ne kazkoki varguolishka dyzeli kur 
>> eiliniam runkeliui jau savaime sukelia satisfakcija.(ir pajibat'a kad 
>> prasukes 300-400kkm, kad pats pirkejas vaziuos kokius 10kkm metus, bet 
>> taigi dyyyyyzelis tai reiskai taupus!!!, nors sumoka kokius +20% "vien uz 
>> tai, kad dyzelis, nes ant turgaus taip yra, ir nesvarbu, kad /2 prabeges, 
>> padoriau atrodantis ir pora metu jaunesnis benzas pigesnis, nes nu ne 
>> Dyyyzelis gi) :).
>> Cia kalba apie visgi ~150ag masina, tas pats tempomatas galbut visai 
>> kitaip elgiasi tokio variklio auto, nei kad kazkokiam drebanciam 
>> traktoriuje kur paspaudus reik radija garsint, kad dyzelio klaksejimo 
>> negirdet.
>>
>> Kalba, kad ir apie opelio nelabai vertinamo modelio neeiline 
>> "modifikacija" ar kaip cia issireiksti. Kur netik variklis kitoks 
>> mazumele, bet ir kitu bonusu yra. Del ergonomikos, tai kolei kas nera 
>> paskelbta, kad ergonomikos etalonas yra ablasiejus, ir kurio suvokimu jei 
>> "man nepatogu - reiskia xujova ergonomika" tai nesiulyciau p***st proto 
>> apie patogumus ir pan. Ir niekas nekalaba apie "dek papildomai nedejes 
>> kazka i opeli", niekas cia nieko nededa, tai gamykline komplektacija, o 
>> ne entuzjasto sukonstruota ir t.t. Aisku, kur cia pasigincysi su 
>> egzpertais ir net atlendanciais is kitu grupsu su savo "nevjebenna 
>> tobulybe svieto - passatu po pazastimi" guru'ais.
>>
>> ziuriu cia visu grynaveisliu autolietuviu ismintis yra, vertint pagal 
>> pavadinima modelio ir pajibat kas ten viduje, pradedant kokiu codecu kur 
>> dziugauja vazinedamas tiek trejetos metu senumo plastiko gabalu matizu, 
>> nes gi axujenai NAUJAS auto, tiek uzstrigusiais nuo vaikystes tik 
>> girdetais, paskui per penkmeti susitaupius ant bulkos stokines 
>> komplektacijos ir alpstant, kad vien pavadinimas atperka viska :)
>>
>>
>>
>> On 2011.11.19 18:28, Ablasiejus wrote:
>>> ergonomikos nulis tu supranti ta ar ne? Ne isdestyme esme,
>>> patinka/nepatinka, o ergonomikoje.
>>> Astroj g:
>>> tempomatas - ant 2.0d padarius grazinti greiti (tarkim nuo 70 iki 100) -
>>> uzkacegarina be proto ir po to paleidzia. Ta pati daro paspaudus
>>> greitejimo mygtuka.
>>> pedalai per arti sudeti-platesni batai visad kliuna.
>>> posukiu rankenle nesusipratimas-traskanti, kieta visa, kaip kiniskas
>>> shudas koks butu. Omegoj tokia pati jau "minksta", normali.
>>> Valytuvu rankenele - vel shudas, truksta elementariu funkciju.
>>> ir t.t.
>