pizdec sulietejo- 0.1 sek iki 100 ar kiek? kaip del 200? nelabai cia rodiklis. visa kita pasikeite uztai. "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message news:jadrmp$776$1@trimpas.omnitel.net... > :) > nu zinai :) > Kur cia ta neeiline modifikacija vidui? Zinok pas 2x naudojamus 1.6 16V > vidus lygiai toks pat :) tik nera situ ziedu apie rankeneles ir > spidometre. Nu ir panele graziau nudazyta, o ne pilka kakzokia spalva. > Tai ten neeiliniai opeliai jau? ZInok ir tuose vairo multi kreivai veikia. > > p.s. apie dyzelius neberasyk. Net graudu skaityt tavo pezalus. > p.s.s nebedrocink ant sitos opc. Gali man paaiskinti, kaip opelis masinas > tobulina? Senoji astra f gsi kazkaip greiciau begejasi uz sita. Tai per > 10m nesugebejo patobulinti? > > "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message > news:jad5p5$e1$1@trimpas.omnitel.net... >> as tai nesuprantu kokio bb cia kazkoki dyzeli kisi ? pradine kalba ne >> apie eiline stokine komplektacija ir ne kazkoki varguolishka dyzeli kur >> eiliniam runkeliui jau savaime sukelia satisfakcija.(ir pajibat'a kad >> prasukes 300-400kkm, kad pats pirkejas vaziuos kokius 10kkm metus, bet >> taigi dyyyyyzelis tai reiskai taupus!!!, nors sumoka kokius +20% "vien uz >> tai, kad dyzelis, nes ant turgaus taip yra, ir nesvarbu, kad /2 prabeges, >> padoriau atrodantis ir pora metu jaunesnis benzas pigesnis, nes nu ne >> Dyyyzelis gi) :). >> Cia kalba apie visgi ~150ag masina, tas pats tempomatas galbut visai >> kitaip elgiasi tokio variklio auto, nei kad kazkokiam drebanciam >> traktoriuje kur paspaudus reik radija garsint, kad dyzelio klaksejimo >> negirdet. >> >> Kalba, kad ir apie opelio nelabai vertinamo modelio neeiline >> "modifikacija" ar kaip cia issireiksti. Kur netik variklis kitoks >> mazumele, bet ir kitu bonusu yra. Del ergonomikos, tai kolei kas nera >> paskelbta, kad ergonomikos etalonas yra ablasiejus, ir kurio suvokimu jei >> "man nepatogu - reiskia xujova ergonomika" tai nesiulyciau p***st proto >> apie patogumus ir pan. Ir niekas nekalaba apie "dek papildomai nedejes >> kazka i opeli", niekas cia nieko nededa, tai gamykline komplektacija, o >> ne entuzjasto sukonstruota ir t.t. Aisku, kur cia pasigincysi su >> egzpertais ir net atlendanciais is kitu grupsu su savo "nevjebenna >> tobulybe svieto - passatu po pazastimi" guru'ais. >> >> ziuriu cia visu grynaveisliu autolietuviu ismintis yra, vertint pagal >> pavadinima modelio ir pajibat kas ten viduje, pradedant kokiu codecu kur >> dziugauja vazinedamas tiek trejetos metu senumo plastiko gabalu matizu, >> nes gi axujenai NAUJAS auto, tiek uzstrigusiais nuo vaikystes tik >> girdetais, paskui per penkmeti susitaupius ant bulkos stokines >> komplektacijos ir alpstant, kad vien pavadinimas atperka viska :) >> >> >> >> On 2011.11.19 18:28, Ablasiejus wrote: >>> ergonomikos nulis tu supranti ta ar ne? Ne isdestyme esme, >>> patinka/nepatinka, o ergonomikoje. >>> Astroj g: >>> tempomatas - ant 2.0d padarius grazinti greiti (tarkim nuo 70 iki 100) - >>> uzkacegarina be proto ir po to paleidzia. Ta pati daro paspaudus >>> greitejimo mygtuka. >>> pedalai per arti sudeti-platesni batai visad kliuna. >>> posukiu rankenle nesusipratimas-traskanti, kieta visa, kaip kiniskas >>> shudas koks butu. Omegoj tokia pati jau "minksta", normali. >>> Valytuvu rankenele - vel shudas, truksta elementariu funkciju. >>> ir t.t. >