Tema: Re: Koki auto pasirinktumet?
Autorius: Doxlas
Data: 2010-01-28 17:08:12
Vat mano 155 viena puse dazhyta (dar Vokietijoj), kita - originalus dazhas, bet rudyja vienodai abi galiniu ratu arkos.
Mano 75 1986 metu buvo labai atspari korozijai, parudijes buvo tik bagazhines dangchio apatinis kantas ir galiniu dureliu apachios.
Draugas tais pachiais metais (1993-1994) turejo Alfetta, va ta tai tiesiog akyse rudijo, gaila zhiuret buvo...