Tema: Re: Koki auto pasirinktumet?
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2010-01-28 16:45:37
as galiu parodyt scenic'a 98 metu nedauzta, isbuvusi lietuvoj beveik 7 metus
ir praktiskai be slenksciu beigi po kapotu visi balkiai skardos ir t.t.
rudim apsitrauke...
O kad masina tikrai nebuvo dauzta zinau 100%, nes yra visa istorija is
fokieciu ir pats fokietis (vienitelis savininkas) ja pardave.