Tema: Re: Koki auto pasirinktumet?
Autorius: monas
Data: 2010-01-28 15:31:24
Tureciau tokia dilema svarstyciau sita varianta:
http://www.autogidas.lt/skelbimai/renault-megane-sedanas-1997-0119182464.html
Aisku ivertinti reiketu kaip ir kas ten, bet i kaina telpa, komplektacija
teisinga gan, amzius irgi neblogas.
Galima ir daugiau panasiu variantu surast.

Nu aisku man Renault prie sirdies ;) Dafiga apie juos zinau ir zinau ko
galima tiketis. Bet pazystu viena veikeja kuriam toks pats auto suluzo :)
t.y. Seat Toledo ir 95m! ir 1.8 benzas buvo. Ir dabar persedo i R19 shamade
16V 1993m ir istojo i kluba ;) Tai jei sugalvotu i koki megana ziuret tai
gali pasiziuret, auto nera baisiai blogas is principo, tik reiketu
pasiziuret kaip priziurimas buvo. O jei apie ta kur nuoroda idejau tai manau
sitas tikrai dziugintu, teko neseniai pasidziaugt R19 sedanu su orginalia
duju iranga ir 1.8i varikliu, pasaka ne masina buvo. Bet kadangi trecias
auto seimoje buvo tai perleidau i kitas rankas, tikiu dar dabar vaziuoja.
Kas liecia puvima tai gan atsparus, nebent buvo subaladotas ir
nesuremontuotas normaliai. Ir seip gan kantrus ir pigus auto, dalys nera
pacios brangiausios.