Tema: Re: Koki auto pasirinktumet?
Autorius: monas
Data: 2010-01-28 15:56:14
Nu matai, bet nesakai kad blogiausia masina ant zemes, tik principas nelabai
leidzia.
Bet tu paziurek kitu kampu - jei sotga butum paemes ne su R19 o su Toldeo
gal taves jau cia nebebutu? ;)
O jei rimtai mano zmona irgi eme stoga su R19, du nagus nusilauze, nes buvo
tvirtai i vaira isikabinus ir pora guzu isistate nu ir aisku isgascio siek
tiek, bet gyva ir viskas ok. Be to del stogo kaip ir mano zmonos atveju
manau buvo kalta ne automobilio kilmes salis, o praktikos/jegu
neivertinimas. Gal dabar jau suaugai i prota ir zinai kur galima mint o kur
geriau nemint? ;)

O kas del ford mondeo tai jau geriau nusizenk savo principui 'jokiu
prancuzu' ;) Baisus padetis gali but visiskai.