Tema: Re: Koki auto pasirinktumet?
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2010-01-28 16:34:10
Tai tos devyniasdesimtuju alfos (33 mkIII, 145/146, 155,164) turi tokia
tendencija rudyti prie ratu arku ir t.t. tik gal kiek maziau negu taip
vadinamos senosios "tikrosios" (senesne 33, 75, 90). Kalbant apie 155 - pas
ja jeigu originalus dazai, tai kebulas gerai laikysis, bet jeigu tik atsiras
kur akmenuko idauzimas ar kazkas tokio, musu druskos greit ta vieta
"pribaigs".
O "naujesnes" alfos (156,166,147) jau daromos is daug az tvirtesnio kebulo
ir berods (bet gal klystu) buvo cinkuotos. Bent jau mano ex 156 neturejo ant
savo kebulo ne vienos rudeles. Dabartini pirkini dar gerai neapziurejau ant
duobes bet irgi nemanau kad turetu turet kazkokiu dideliu problemu.
Taip kad i ta sarasa iki 4klt manau butu galima dadet kokia 145/146
neapdauzyta is visu galu :)