Tema: Re: Koki auto pasirinktumet?
Autorius: niekas
Data: 2010-01-28 15:39:36
monas wrote:
> Tureciau tokia dilema svarstyciau sita varianta:
> http://www.autogidas.lt/skelbimai/renault-megane-sedanas-1997-0119182464.html
> Aisku ivertinti reiketu kaip ir kas ten, bet i kaina telpa, komplektacija
> teisinga gan, amzius irgi neblogas.
> Galima ir daugiau panasiu variantu surast.
>
> Nu aisku man Renault prie sirdies ;) Dafiga apie juos zinau ir zinau ko
> galima tiketis. Bet pazystu viena veikeja kuriam toks pats auto suluzo :)
> t.y. Seat Toledo ir 95m! ir 1.8 benzas buvo. Ir dabar persedo i R19 shamade
> 16V 1993m ir istojo i kluba ;) Tai jei sugalvotu i koki megana ziuret tai
> [...]

Aciu uz komentara. Tik as specialiai i savo sarasa nebetraukiau
prancuzu.. Nes pas mane situacija afigenai veidrodine tavo draugo-
Turejau R19 95metu gimimo benza. Buvo ganetinai supuvus bet bedu kaip ir
dideliu nenese. Tik viena diena su savaja renuske paemiau stoga..
I blyna visiskai :)
O iki vakar mano kelis metus usintas Seat Toledo ir 95m! ir 1.8 benzas
buvo..

:)

Zodziu- prancuzo nenoriu nors uzmusk. Gal ir kvailas esu..

P.S. o kazi kodel taip niekas nieko nepasako apie Ford mondeo ? Negi ant
tiek blogai?

Aciu