Tema: Re: mentai a?jieli
Autorius: svyt
Data: 2009-09-02 22:12:44
gps programa tai zino ir skaiciuoja vidurki, todel staigiai padidinus ar
sumazinus greiti dar palaukt reik kol gps parodys greiti. niekas ten
nesiblasko, lyginau su chronometru  bei kalibruotu spidometru. Cia greiciau
koks jaunuolis negali patiket kad jo golfukas ne 170 traukia o tik 145.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.