Tema: Re: mentai a?jieli
Autorius: Binzius
Data: 2009-08-27 13:09:05
Subaru. bandyti 3 USA rinkai skirti modeliai.
na ir anksciau minetos auto su tachografas.
bandyta ant keleto MB uzmynus iki ribotuvo (90km/h)
profesionalus GPS aparatas tiek ir rode (+/-1km)

buvom daugiau auto bande ir rade nemeluojanciu (neatsimenu kurios),
vat tik pamenu kad VW ir Skoda labiausia melavo...