Tema: Re: mentai aūjieli
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-08-27 10:22:15
bet kodel ten galima 60 man iki shiol mistika.. jokie zhmones ish niekur negali ishbegt, gatve belekokio plochio... shiek tiek atgal, laukai mishkai ish visur gali zhmones ishlyst - valio, prashom, vazhiuokit 80 ;)
tiesa pasakius vazhiuodamas ten 60 jautieji neigalus, bo tave visi lenkia kaip stovinti:)