Tema: Re: mentai aūjieli
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-27 10:06:29
Hmmm.... Gagarinas prisiskraide - šitas priishsidirbines. Ne primas kartas,
kiek domejausi. Kita savaite einu viena jo tarnybini skaityti. Pradinis
noras - savo subine ištraukti. Bet jei viskas kaip galvoju ir labai
netingesiu (o vat šitas labai mažai tiketina), reiks bandyti jei negyvenima
sušikt , tai bent jau kepure su kaupu pridergt.