Tema: Re: mentai aūjieli
Autorius: mm
Data: 2009-08-27 09:41:51
man tauo buvo netoli Utenos karta Moletu plente. Visi mirksejo graziai,
ir ten pries juos autobusas is stoteles isvazinejo, lenkiau vis i spidometra
ziuredamas..ir stabdo - galvoju ne mane tikriausiai. Dar labiau nustebau
kai eme rodyt 115 (max ten iki 100 galejo but man).
Pasirasiau kad nesutinku, kad stebejau visa laika greiti. Nuejau i Giraite -
aisku nieko nesitikedamas. Viska tam ispasakojau, sakau
cia daugiau principas nes nesitikiu nieko is Jusu, o tas raso raso kazka,
ten schema nubraizyta ziuri
- nieko visai nesako..rase rase, sako viskas nutraukiam galit eit. As dar
kazko perklausiau,
sako ai zinom buna kartais..zodziu kazka numyke, as taip susirinkau tik
viska ir kad nepersigalvotu
pro duris.. taip kad kartais verta eit pasisneket ir laiko sugaist ypatingai
kada tikrai jautiesi nekaltas.