Tema: Re: mentai aūjieli
Autorius: Korke
Data: 2009-08-27 14:27:15
o prase parodyt tuo metu ? kazkaip neiskaiciau, o teisme tures.
koks laikas ? ant prietaiso ? nera tokios funkcijos jame, bet anot
metrologijos tarnybos sukalibruotas ir naudotinas. taskas.

P.S. tu gal is menulio kokio ar is auksciau krites su sitais argumentais,
kad laiko nerodo prietaisas, jau koki desimt metu tokie naudojami LT ir
kovoti su tuo tas pats kas myzht pries veja.