Tema: Re: Moteriskas ismanus laikrodis
Autorius: amenox
Data: 2018-02-08 12:27:27
Aš vis dar jusinu winmo smartą, ten pvz. ta Garmin aplikacija dirba labai
kreivai ir jau garmin padėjęs ant jos, todėl išjungiau visus blipupus ir
nukraunu parbėgęs su dviem paspaudimais per wifi. Tai patogiau nei jungt per
USB. Kitas dalykas tai Garmin pagaliau padarė prisijungimo konfigūravimą
tiesiai laikrodyje, tam nereikia Garmin Express, todėl pvz. bet kur kur yra
Wifi gali greitai organizuoti nukrovimus (viešbuty pvz.) smulkmena bet
malonu. Nors iš esmės tai taip, wifi ne taip aktualu, nors pvz. kas
nesinaudoja smartais arba turi kokį seną kuriame bliupupas žemiau 4 tai
išeitis nukraut patogiai ir greitai.

"bat0nas"  wrote in message news:p5h7rj$47t$1@trimpas.omnitel.net...

Beje dėl Wifi.
Kam jo reikia? ;) (su sąlyga, kad fw upgrade per BT suvažiuoja)

Sukonfigūruotas bus greičiausiai namų Wifi. O namie ir taip yra
telefonas ir BT.

Jeigu būsi ne namie, be kompiuterio ir laido vis tiek naujo Wifi
nesukonfigūruosi (bent jau Fenix 3).

Jeigu būsi ne namie, tai Wifi galima iš telefono pasileisti (tokiu pačiu
pavadinimu, kaip ir namie). Bet.. jei jau telefonas šalia, tai tą patį
galima per BT atlikti.

Lenkiu prie to, kad tas Wifi reikalingumas tokas su klaustuku. Yra -
gerai. Nebūtų - nepasigesčiau (nebent iš įpročio).