Tema: Re: Off: Moteriskas ismanus laikrodis
Autorius: bat0nas
Data: 2018-01-30 07:50:07
Toks labai šališkas ir šiek tiek klaidinantis parašymas.

Kita vertus, autorius net neparašo, kokių jam funkcijų reikia. Tai čia
galima spėlioti iki nukritimo.

Jei nesportuos - taip, pagal dizainą. Bet HRM ir GPS yra ne tik sportui
skirti.

Jei sportui Suunto? Cmon...

Jau daug metų praėjo, bet Suunto vis dar nesiintegruoja su populiariais
socialiniais tinklais (pvz Endomondo). Nebent Strava, bet jis toks nišinis.
http://www.suunto.com/sports/News-Articles-container-page/tutorial-tuesday-dozens-of-sport-services-are-compatible-with-suunto-movescount/

Suunto nesiintegruoja su MyFitnessPal, kas irgi yra svorio metimo
"standartas".

Taip, grynam sportui Suunto super. Bet kaip išmanusis laikrodis - nope.