Tema: Re: Moteriskas ismanus laikrodis
Autorius: bat0nas
Data: 2018-01-31 17:24:59
Vilniaus maratono atveju ne ryškūs geltoni, bet dideli plakatai prie
pagrindinių transporto mazgų/sankryžų būna gerokai prieš renginį.

Sutinku, kad organizacija neprilygsta Londono ar Berlyno lygio. Tačiau
ir renginių biudžetai gi atitinkami (Berlyne rudens maratono dalyvių
skaičius 39k, Vilniuje - <700).

Na gerai.. paimkime dar pusmaratonio bėgikus (nes bėga ta pačia maratono
trasa), tai turim 1350+700= ~2k bėgikų vs 39k Berlyne :D