Tema: Re: Moteriskas ismanus laikrodis
Autorius: bat0nas
Data: 2018-02-08 10:48:34
Fenix 5X tikrai nebūtinas, kad galėtum sekti savo maršrutą.

Aš su savo Fenix 3 dažnai taip darau: sugalvoju, kiek noriu nubėgti,
pasidarau Course kompiuteryje, send to device, laikrodyje
Navigation->Course->mano maršrutas ir bėgam.

Likrodyje matosi pats maršrutas. Prieš posūkius garsinis signalas ir
paveiksliukas, kad už XX metrų sukti į dešinę/kairę.

Minusas (o ir kiti mačiau tuom skundėsi), kad pranešimas sukti iššoka
grynai ant posūkio (reiktų keletą metrų prieš).