Tema: Re: Moteriskas ismanus laikrodis
Autorius: amenox
Data: 2018-01-31 09:45:07
Smagiausia po tokių eventų skaityt kaip kokia jazzu iki kabako negalėjo
davažiuot iš senamiesčio. :)

"none"  wrote in message news:p4rrdn$ol4$1@trimpas.omnitel.net...

Aš galvočiau, kad mano bendradarbiai max 200 metrų nubėgtų, kai kurie
gal ir 50 tik, kai kurie 500. Vaikai be jokio pasirengimo gali nubėgti 5
km, bet užsisedėję suaugę tikrai ne. Aš pats kai pradėjau begioti, tai
kas kelis šimtus metrų paeidavau, nes kvapą reikėjo atgauti ir tik po
mėnesio kokio jau išbėgdavau 2 km.
O registruojantis į maratoną gali užsiregistruoti ir 1 km bėgimui ir
iškart užsisakyti taurę, diplomą ir medalį, kuriuos gausi net ir
nenubėgęs to km. Visur verslas.