Tema: Re: Moteriskas ismanus laikrodis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-01-31 16:49:46
Tik organizujama biski kitaip ir praktiskai neuzpisa nedalyvaujanciu.
Pavyzdys, Londono maratonas. Pro mano darboviete irgi praeina marsrutas.
Pries tris menesius ant kievieno stulpo ir ant kiekvienos maziausios
babajaus krautuveles iskabintas ryskiai geltona skelbimas - "Tada ir tada
vyks maratonas, kelias uzdarytas tokiom valandoms (2-3), privaziuoti per
aplinkui galima situo marsrutu". Begimas beje vyksta tik is dalies centre -
kas zino, tai startuoja uz Cannary Warf. Finisas centre, kur realiai tik
viesasis transportas (jei gerai pamenu - prie Towerio). Tik ribojamas (bet
nezumazeja) autobusu eismas, o metro padaugeja, kuris ta proga nemokamas.
Smulkmenos, bet rasklada keicia.

"amenox"  wrote in message news:p4s681$2s2$1@trimpas.omnitel.net...

Na reikia ir komercijos, už dyką niekas tokių dalykų neorganizuos. :) O dėl
maratonų užmiesty tai net nžn, užsieniečiai ir dauguma kitų dalyvių tikrai
nevažiuos kažkur į nemenčinės miškus pabėgiot. Kai pažiūri į kokį Berlyną,
Bostoną ar kitus miestus, ten tai šventė, visiems beje, ne tik dalyviams. O
pas mus tai visi surūgę veidai ir gatavi atspardyt tuos bėgančius. :)

"none"  wrote in message news:p4s179$u8s$1@trimpas.omnitel.net...

Reikia. Aš už. Aš tik apie tai, kad tiek Kaziuko mugė, tiek maratonas,
tiek Sostinės dienos ir t.t. turi 2 puses, iš kurių viena yra komercinė.
Prekybininkai visas šventes pavertė komercija. Kas svarbiausia per
Kalėdas - DOVANOS!!!