Tema: Re: su zanosu i pievas
Autorius: MRT
Data: 2018-01-19 16:08:42
> Taip. Baznycioje irgi grindis ne visur pagalvemis isklotos, kad durnius besimelsdamas galvos neprasidauztu.

Kiek ir kokioj baznycioj zuvo besimeldzianciu durniu?
Kiek durniu patyre smulkius ir rimtus suzalojimus?
Ar nelaimes ivyko ties laipteliu prie altoriaus?

> Todel isvada "pinigus skirtus greicio kontrolei panaudokit atitvaru irengimui" manau nelabai pagrista.

Inkilas irgi nepigiai.. be to linkes po kurio laiko neklausyti "VEIKIA" lipduko..
Totalus ziopliai tures paskutiniaja nuotraukyte, kurioje jie dar buvo
uzfiksuoti gyvi, pries skrydi i medzio dreve..

Realus policininkas su lazeriniu fenu toje vietoje
nesedes 24x7 rezimu, o jei sedetu - toli grazu iki pigumo.

Atitvaras gan ilgaamzis ir truputi maziau prieziutos reikalauja..
Ji apgadinus - per draudimus tarsi turetu kompensuot jo remonta..

Ir jam nebutinos "greicio kontroles lesos", galima panaudoti
"techniniu saugumo priemoniu lesas", jei ten truksta,
o greicio kontrolej perteklius - tai gal netinkamai suplanuota?

http://sumin.lrv.lt/uploads/sumin/documents/files/2018%E2%80%932020%20m%20SVP%20projektas.pdf
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/2389544007bf11e79ba1ee3112ade9bc

4.5. Darbas. Žuvusiųjų eismo įvykiuose skaičiaus mažinimas, diegiant inovatyvias prevencijos ir kontrolės sistemas

1. Alkoblokų sistemos teisinės bazės sukūrimas - 2018 m. IV ketv. - SM, VRM, TM, SAM
2. Daugiafunkcių pažeidimų kontrolės sistemos valstybinės reikšmės keliuose įrengimas - 2019 m. IV ketv. - SM
3. Dinaminių eismo ženklų įrengimas - 2020 m. III ketv. - SM
4. Sektorinio greičio kontrolės ruožų ir stacionarių radarų įrengimas - 2020 m. II ketv. - SM
5. Žiedinių sankryžų ir šalikelio atitvarų įrengimas - 2020 m. III ketv. - SM
6. Saugumo priemonių geležinkelių sektoriuje įdiegimas (pažeidimų fiksavimas geležinkelio pervažose, telefonų blokavimas 
geležinkelio zonoje, specialios mokymo priemonės vaikams) - 2019 m. IV ketv. - SM

Rodikliai - 2016 m. / 2020 m.

Įrengta daugiafunkcių pažeidimų kontrolės vietų, vnt. – / 37
Įrengta atitvarų, km - 37 / 197
Įrengta žiedinių sankryžų, vnt. - 6 / 42
Įrengta greičio kontrolės priemonių, vnt. - – / 501
Įrengta dinaminių eismo ženklų, vnt. - – / 196
Geležinkelio pervažų, kuriose įrengta pažeidimų fiksavimo įranga, skaičius - – / 19




>> "greitis 40" ir "plojosi dedeliu greiciu" nera argumentu rinkinys atitvaru statybai.
>
> "nepaisant idiegtu saugumo priemoniu" ir "skaudzios avarijos kas pusmeti"
> = galbut idiegtos saugumo priemones nera pakankamos.