Tema: Re: nervina
Autorius: MRT
Data: 2018-01-18 20:33:55
> Aš kokius 7 metus važinėjau ten kasdien. Man atrodo ten tie inkilai
> visada del grozio buvo - jie nors kada veike?

gal ten inkilai keliu pauksciams baidyt ar priviliot?

> Beje, aš ne prieš,kad reikia optimizuti tokius ruožus, bet tai
> nepateisina ir savališko ju interpretavimo.

siaip teises daryt pazeidima kaip ir niekas neateme.
as nesakau, kad uzfiksavus pazeidima reikia irodinet, kad
nesamone cia tie zenklai as pravariau saugiau nei jie cia reguliuoja.

klausimas kiek zmogus gerbia istatymo raide bet kokiom aplinkybem.
as leidziu sau pereit per raudona visiskai tuscia gatve,
jei speciau pirmyn ir atgal iki atvarancio masinos -
tarpas per mazas ir laukiu, jei mazas vaikas kazkieno salia laukia
prie tuscios gatves - palaukiu (ner cia ko kitus mokyt blogai elgtis).

Jei policininkas patrumpins ir nores formint - tai OK.
Kitas taip tiesiog nesielgia, nes taip negalima ir taskas.