Tema: Re: nervina
Autorius: YZF
Data: 2018-01-19 09:19:38
Priklauso nuo kelio ir kitu aplinkybiu. Kai kur gali drasiai buti ir 120.

Va pas mus autostradoje Vln - Pnvz 130, o Vokietijoje daugelyje vietu
juostos siauresnes, bordiurai arciau, eismas zymiai intensyvesnis, o
greitis (toje vietoje) neribotas.

Jauti kelio zenklo ir saugaus greicio santykio nebuvima?

Tik prasau be emociju!