Tema: Re: nervina
Autorius: none
Data: 2018-01-18 15:40:05
čia kiekvienam sava riba - tau nuo 3km/h, kitam 30km/h dar nebus baisus
nusikaltimas. Padarytų 0 toleranciją visam laikui ir būtų ramu. Aišku
mėnesį oštų visi delfiai. Didžiuliai nepasitenkinimai būna visada, ką be
keistum.
Per radiją girdėjau kaip kažkurio mažoj JAV valstijoj panaikino draudima
patiems piltis kurą - oj oj koks nepasitenkinimas kilo iš pripratusių
vietinių, kuriems užpildavo visada.
Vienas iš juokingesnių nepasitenkinimų pas mus man buvo, kai visiems
pasakė, kad nemokamų skambučių (laidiniu tel.) daugiau nebus. Čia buvo
senai. Jei kas nežino, tai anksčiau galėdavai bazarinti telefonu kiek
nori ir kada nori. Buvo kažkoks simbolinis mokestis. Tada dar modemais
visi naudojomės ir šitą reikalą labai prikirpo :(