Tema: Re: nervina
Autorius: albinas
Data: 2018-01-18 19:07:53
Petkeviciaus nicka pavoge?

O tai kaip zmogaus teises? Teises i privatuma ir konfidencialuma.
 Teise neisozinti valdytojo (tariamas pazeidejas juk tik retais
 atvejais vairuoja).

Siaip tai kam taip estiskai ir moderniai daryti, iki to mums
 simtas metu. Veiktu viskas ir paprastuoju butu - tereiktu uz
 n-taji analogiska nusizengima ivesti daugikli n.
 Viskas.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/