Tema: Re: nervina
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-01-18 13:47:00
O kuo nedziugina?

"Vitas"  wrote in message news:p3q12m$8mr$1@trimpas.omnitel.net...

Būtų ok, jei leistinas greitis būtų lygus saugiam greičiu. Dėja taip nėra.
Leistinas greitis, tai tik skačius ženkle, o saugus greitis - automobilio
techninė būklė, eismo salygos, vairuotojo patirtis ir t.t.

Aš sėdu už vairo tik tada kai reikia kažkur nuvykti ir tai noriu padaryti
saugiai ir greitai, todėl tie ženklai ir gaudymai "nusikaltėliu" nėra džiugi
naujiena.