Tema: Re: Zibintu atnaujinimas
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-03 09:32:43
Aš apie tai, kad tokio senumo padangos taip mažai dylančios paliubomu
yra medinės. Fizika, Karlai. Kad tau tokios tinka ir patinka, aš
nesiginčiju. Bet sakyt kad jos geros ir naudotinos tai turbūt tik svytas
gali.
Kad vis dar nepapuolei į situaciją kai reikia spirt per stabdžius iš
visų jėgų, tai nereiškia kad sena kieta guma yra px.