Tema: Re: Zibintu atnaujinimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-10-02 23:45:16
tai kad pilna tų tojotų su nugeltusiom lempom važinėjančių.

Bet tai vis tiek nesuprantu ką čia bandai pasakyt. sakau gi, sudužo tos
faros. Galima aišku ir originalias nusipirkt, ir po kiloeurą, bet kam
tai nesuprantu, papasakosi gal? Btw, corolos ir randu, netol 1k.
nuoširdžiai, esu šoke :)

Tiesa, kodėl akumuliatorius perki kažkokius gaidžius BOSCH o ne iš tokvilos?