Tema: Re: Zibintu atnaujinimas
Autorius: CodeC
Data: 2017-10-02 21:02:20
viska ta pati - mano auto irgi TA praeina, vaziuoja zajebys ir nedumina.
ir galiausiai paaiskejo, kad prisipisai prie to isimto DPF is esmes del
to, kad 'pasigyriau'. kai as viso labo tik parasiau, kad su isimtu DPF
praejau TA be jokiu kysiu ir net klausimu. nors atsimenu 100%, kaip pats
ironiskai-retoriskai pzydavojaisi pries ~1 metus, kad 'parasyciau cia,
kai praeisiu TA su isimtu'.
man tai idomiau, kaip tu pats jautiesi pasigyres savo kinietiskom
disovkem ir praeitu TA, savo visu demagogiju ir pamokslu apie DPF kontekste?