Tema: Re: Zibintu atnaujinimas
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-03 00:23:39
Turėjau ~7 metus, važiavo labai padoriai (pas mane 2.5 V6 buvo), neskaitant
visokių traukučių-xujučių iš rimtesnių remontų teko greičių dėžę remontuot,
o šiaip einamieji reikalai - diržai, filtrai, tepalai, kaladėlės, žodžiu,
nieko nenormaliai brangaus ar labai gendančio aš ten nepastebėjau. Tiesa,
japoniškas prakeiksmas - rudys - šitus modelius praktiškai visus iki dabar
suėdė, aš dar pardaviau su pirmaisiais židiniais. Kas link salono, tai man
jis gražus (saikingas, be jokių ten televizorių ir neonkių ar kokių tai
apsirūkiusio dizainerio išmislų), niekas negirgždėjo, o ką teko čiupinėt
nuolat, tai plastmasinės knopkės (čia pas absoliučią daugumą mašinų tokios),
odinis vairas ir pavarų svirtis su odiniu "bumbulu" - pretenzijų neturėjau.
Kaip jau kažkada rašiau - būtų gaminamas toks daiktas dabar - lėkčiau į
saloną rytoj (šiandien) iš pat ryto.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i