Tema: Re: Zibintu atnaujinimas
Autorius: CodeC
Data: 2017-10-02 21:18:25
blet kaip zajabys jaustis teisiu tada ir taip, kaip patogiau paciam
duotu momentu, mokyt kitus ir pist prota apie viska is eiles.
tipo lempos yra toks 'niekingas' shudniekis, kazkokio fiksatoriaus
paneleje lygio, kad gali deti bet ka, kinietiska noname, ir poto
vartytis cia "nepasigyriau, tik parasiau". "TA praejo, sviecia gerai".
tai blet - mano auto irgi TA praejo, vaziuoja gerai ir nedumina. ir as
irgi nepasigyriau - viso labo ispildziau tavo paties pries metus uzduota
klausima-prasyma. kiek ir ko tu man prirasei pradedant tersimu, baigiant
ka man 'reikejo pirkt ir daryt' jauciu jau neprisiminsi?
alternatyva juk pats visada visiems pateiki - nauja dacia, arba nedaug
vazinetas benzinins c2. bet juk kai paciam, tai is sroto atkeltas
pasatas yra norma, o visi kiti neduok dieve varzta masinoj pasukioje -
jau praktiskai uz istatymo ribu.