Tema: Re: Zibintu atnaujinimas
Autorius: Caponi
Data: 2017-10-03 00:21:39
news:oqu8gs$veg$1@trimpas.omnitel.net...
> tai kad pilna tų tojotų su nugeltusiom lempom važinėjančių.

Nu nugels tai nugels, nusipirksiu, jei dar šitą mašiną turėsiu, nematau
problemos.

> Bet tai vis tiek nesuprantu ką čia bandai pasakyt. sakau gi, sudužo tos
> faros.

Kiek pamenu, neskaitant linko su BMW farom ta tema iš tavo pusės buvo
sekantis tekstas:
"a tu pažiūrėk įdėmiai į tą plastiką, jis ne tik matinis bet ir
suskilinėjęs. Nepadarysi jo ten IMHO kaip naujo, kažkada su pasatu kariavau
kol nepakeičiau normaliais žibintais. BNW pakeičiau kiniškais."

Taip kad kitų išvadų apart to, kad BMW faros irgi pagelto padaryt neišeina.
Bet jei sudužo, tai sudužo...

> Galima aišku ir originalias nusipirkt, ir po kiloeurą, bet kam
> tai nesuprantu, papasakosi gal? Btw, corolos ir randu, netol 1k.
> nuoširdžiai, esu šoke :)

Aišku, kad nebūtina, galima ir tiuningines kokias susidėt, gal net ir po 2
kEur būna.

> Tiesa, kodėl akumuliatorius perki kažkokius gaidžius BOSCH o ne iš
> tokvilos?

O Tokvilos parduodamus akumus kas gamina? Bo Boschus aš žinau, o kažkokių
noneimų nenoriu. Tarkim, valytuvus kažkada bandžiau atstovybėj nusipirkt (ar
tik ne Valeo buvo), pasirodė pogaidžiai, tiek Bosch, tiek Champion man
geriau langą valydavo ir ilgiau tarnaudavo kažkodėl.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i