Tema: Re: Parekomenduokite amerikieti?ku automobili? servis? Vilniuje
Autorius: solara
Data: 2017-09-28 16:22:16
aš nelaikau tai savaime suprantamu dalyku, ir kad taip 'must be' . Žinau,
kad man pasisekė, bet tai tikrai nėra santykių/santuokos pagrindas, tik toks
geras 'bonusas'  :)
Ne visi vyrai tokie, ne visiems duota, kitas gali stengtis iki begalybės bet
taip nepavyks, ir tai nereiškia kad jis blogesnis sutuoktinis :)
O yra tokių, kurie geriau net nesistengtų, o tiesiai elektrikui skambintų :D
Arba turiu draugę kurios tėtis - neleidžia kviesti jokių meistrų,
kategoriškai, 'viską padarysiu pats'. Gyvena žmonės su nukritusiom vonios
plytelėm 8 metus...
Mane toks 'pats' darytojas siutintų iki begalybės...

Lygiai taip pat ko gero nesidžiaugčiau visais tais dalykais, jei kiekvieną
savaitgalį užuot leidęs laiką su šeima eitų ką nors remontuoti ar
projektuoti, kad ir 'šeimos labui...'

Bet kai sakiau kad tokių nepažįstu, tai tikrai pažįstu net labai gerai,
artimiausias kaimynas toks 1:1, tai jei netyčia E. skaitai, tai sorry kad iš
pradžių nepaminėjau :D

"none"  wrote in message news:oqis9i$6bt$1@trimpas.omnitel.net...

tai būkim tokiais +++, kad nereiktų aiškint ir, galbūt, net solara pavydėtų
....pavariau čia...