Tema: Re: Parekomenduokite amerikieti?ku automobili? servis? Vilniuje
Autorius: solara
Data: 2017-09-28 12:38:46
mano visi sugebėjimai apsiriboja forumiukų paskaitymu :)
(nors kartais praverčia ir tai).

O vyras...
Be to kad laisvalaikiu krapštosi prie mašinų (kas iš esmės yra jo hobi.
Jaunystėje yra labai daug jų perrinkęs, 'atkalęs' ir nušpakliavęs. Vis dar
svajoja nusipirkti kokį oldtimer'į ir prikelti),  kai statėm namą, jis pat
susiprojektavo ir pasidarė visą elektros instaliaciją, šildymo sistemą,
santechniką, rekupercinę sistemą, kiemo apšvietimą ir visus tokius daugiau
išmanymo ir kruopštumo reikalaujančius dalykus. Čia viskas grįžus iš
atsakingo biurokratinio darbo, pakabinus į spintą kostiumą ir
transformavusis į murzių :)  Nes jam tiesiog buvo įdomu. Aš daugiau
nepažįstu nė vieno žmogaus su tokia kruopštumo+kantrybės+proto kombinacija.

Dar lygiom teisėm su manim rūpinasi 3 darželinukais, jei reikia gamina,
siurbliuoja, skalbia ir t.t. :)

"none"  wrote in message news:oqietd$osa$1@trimpas.omnitel.net...

ne, aš nesu pasikeitęs amortikų niekada. O prieš kelias dienas keičiau
valytuvus pats, tai buvo ką veikti :) Nors visiems aiškinu, kad
"neįsivaizduojat kaip lengvai keičiami VW valytuvai, o Molleris ima už
tai 9€"