Tema: Re: Parekomenduokite amerikieti?ku automobili? servis? Vilniuje
Autorius: solara
Data: 2017-09-28 14:07:40
aš manau kad ten problema yra kategoriškumas ir teisuoliškumas. Tame fone
bet kokios mintys devalvuojasi :)

sudėjęs paleisk iškart praplovimą , kol nepridžiūvo :)
Būna ir pas mane kažko neišplauna, retkarčiais. Who cares, jei 99% išplauna
nepriekaištingai ir čia man buities prietaisas Nr.2 (po vyro :)))

"none"  wrote in message news:oqikiu$u81$1@trimpas.omnitel.net...

kai kada jis protingai šneka. Arba mes per daug kvaili visi, kad jį
suprastume. Pas mane smulkių makaronų ir ryžių neišplauna indaplovė.