Tema: Re: Parekomenduokite amerikietišku automobilių servisą Vilniuje
Autorius: Kurmis
Data: 2017-09-28 16:15:24
airbag, tai bus su sedynem susije. laidai po jomis nekontakte, lai vyras
isplauna spirituku ir sudejus ir ijungus degima klaida liks, bet lempike
uzges.
kitu atveju kompas parodys konkrecia paduska ar dirza.
abs megsta sugest priekiniai ratu davikliai. be kompo nepamatysi kuris.
klaidas nuskaityti gali daugelis servisu. dar gali tekti pravaziuoti su
pajungtu kompu, kad pamatyti kurio rato neskaiciuoja greicio.
Kurmis