Tema: Re: Parekomenduokite amerikieti?ku automobili? servis? Vilniuje
Autorius: solara
Data: 2017-09-28 13:24:48
matomai, dėl to aš čia ir lankausi :))

Yra žmonių ,  kurių postai man būna tikrai įdomūs ir vertingi

Būna thread'ų nuo kurių 'pod stalom' ir kurių niekada nepamatysi
moteriškuose forumuose :)

na ir šiaip... "Tai ne aš neturiu Fabecooko, tai Facebookas neturi manęs'
((C) Kazlas)
Supermama merdi (ir dar paskutiniu metu dizainą keičia, naują versiją bruka,
kolkas dar leidžia perjungti į seną versiją, kai nebeleis bus amen ir ate
ate)
Yra grupelė labai cool moteriškių kitame forume, su kuriomis pabendrauju, na
ir viskas, nebėra kur patenkinti virtualaus bendravimo poreikį ...
Dar jūs čia dinozaurai išlikę, neseniai atsikasiau, pažiūrėti ar tebegyvi :D

"none"  wrote in message news:oqihee$r76$1@trimpas.omnitel.net...

tai, ką vardijai apie savo vyrą yra labai liuks. Tik tu žinok, kad čia
mes visi +- tokie ir esame :)
Buvo čia kitoks - Zhegonskas. Bet dabar jo jau nėra mūsų tarpe.