Tema: Re: Parekomenduokite amerikieti?ku automobili? servis? Vilniuje
Autorius: mindau
Data: 2017-09-28 14:50:13
nu ant indaploviu tai jis piktas, nes jam kolekcines svyturio taures
sugadino

"solara"  wrote in message news:oqik5f$tn0$1@trimpas.omnitel.net...

p.s.
kažkada, kai čia dar lankiausi 'aname gyvenime' (t.y. kai buvau jauna,
graži, netekėjusi ir be vaikų :)),
bandžiau su juo diskutuoti berods apie indaplovės poreikį namuose (ir
sužinojau kad indaplovės šuds, nes kažkokios rūšies perlinės košės
neišplauna),
ir dar apie tai kad geras vairuotojas niekada, prie jokių aplinkybių negali
pakliūti į avariją.
Man užteko :DDD

"solara"  wrote in message news:oqijut$tfp$1@trimpas.omnitel.net...

man rodos, ten vienas iš mano 3 išvardintų kriterijų netenkinamas... :)

"Mtrhed"  wrote in message news:oqijoe$t9a$1@trimpas.omnitel.net...

susipazintum su codecu, ne tokiu kombinaciju suzinotum :)