Tema: Re: DFP Vilniuje
Autorius: Vitas
Data: 2017-09-15 07:48:21
Iš UK aukcionų atvažiuoja dažniausiai daužtos, o ne todėl, kad privyniojo
600-700kkm ir užsikimšo ten visi dpf'ai ir visą kitą (nors yra ir tokių).

O daužtumas galėjo nutikti ir esant 100k ir 200k ridai, tai tokios auto
panaudotas filtras laikys dar kelis šimtus k, kol atsibos mašina ir kitam
parduosi.