Tema: Re: DFP Vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2017-09-14 13:16:48
butent, kad DPF tik maskuoja problema ir del to tik dar N kartu blogiau
padaro. jei masina tvarkinga, ji nedumina. jeigu netvarkinga su DPF,
nedumina, todel toliau sau drozi ir tersi dar daugiau nei tvarkinga be
DPF. bet nevisiems duota suprast kas kur prasideda ir kurioj pusej
priezastis, kurioj pasekme.