Tema: Re: DFP Vilniuje
Autorius: spakainas
Data: 2017-09-14 13:26:10
Aš galiu dabar pavaryt vieno nefsų didmeistrio stilium (tik reik mėnulio
fazių nesupainiot) - išsisaugok šitą savo postą ir pakalbėsim po 10
metų, kai europos didmiesčiuose bus uždrausti vidaus degimo varikliai, o
Vilnius jau irgi pradės svarstyt, ar čia jau laikas būt prie xebros ar
dar biškį nelabai :E