Tema: Re: 4x4. Tribeca, Outback ar CR-V
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-08-01 00:46:19
On 2017-07-31 15:37, Lapinas wrote:
> Pirma mintis buvo dar vieną žaisliuką nusipirkt. 15tų metų Outbackas
> pakainuos. Nors gal parką suoptimizuot... Pagalvosiu.

15 metu, kiek pamenu, nebera EU 3.0 varikliu... O 2,5 tam outbackui
mazoka. Kaip ir 2,0 dyzelio (yra ofise, trukumas - silpnas variklis)

Audrius K.
P.S. Kolega po tribekos pasieme forika XT. Vis tik pripazista, kad
tribeka buvo klase auksciau... man irgi taip atrodo - traukia ta xt, ale
vis vien kibiras. Outbakas komfortiskesnis, tik, va, varikliai silpni.
Reikia nebent imti amerikona su 3,6 - ten turetu buti neblogas variantas
(kai kada pagalvoju apie toki), arba laukti kokio hibrido ar to naujojo
septynviecio consepto...