Tema: Re: 4x4. Tribeca, Outback ar CR-V
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-07-20 14:20:31
Tai sprest paciam ko norisi ir reikia. Vilniaus 4x4 klubo prezidentas
savo offroadine karjera pradejo su Honda CR-V pirmos kartos, su kuria
sugebejo sprinte pirma vieta paimt Gariunu karjere, tiesa po to Hondai
reikejo serviso :D Tada suprato, kad reikia rimtesnio dzipo ir nusipirko
Land Cruiseri, man rodos iki dabar tik jais vazineja :)
As pirkciau labiau dzipa, nei Foresteris, vien del to, kad su juo i
gilesni sh.. ibrist galima, snorkeli uzdejes nepaskesi baloj, gerve
uzdet gali, padangas piktesnes ir t.t. Viso to joks 4x4 universalas
pavadintas SUV'u tau neduos.