Tema: Re: 4x4. Tribeca, Outback ar CR-V
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-07-20 14:10:33
čia gal svarbiau nupirkt nelabai užleistą, nes nu ten jei viską
prikėlinėt tai gali džiaugsmo labai nebūt :)).  tą kur mumi kažkada
radom, tai nu kažkaip matėsi, kad blogai labai nebus nu ir gedimas toks
akivaizdus buvo, tepalai kliokė iš dėžės upeliais taip, kad iš
Marijampolės net nevažiavom į kauną, vežėm karučiu.
Bet šitais, jei jau disco pirkt, tai būtinai automatą, su pneumo ir ACE.
Nes kitaip tai irgi bus eilinė linguojanti būda.