Tema: Re: 4x4. Tribeca, Outback ar CR-V
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-07-31 16:23:16
Nu zinok man Legasis sedanas irgi paliko nesusipratimo ispudi. Vaziavau
nedaug, kokius 600km, ir taip ir nesuprtau nx tam ant zemes pilvu
gulinciam nevalitui (te buvo dvilitri bendzas) visi varomi - netraukia
nichuja, kura srebia kaip rimtas auto :) Outbackas su 2.5 motoru bent
kazkiek bando vaziuot + pravazuma sioki toki jau turi, daugiabucio kieme
ant pilvo nepakabinsi taip paprastai.