Tema: Re: 4x4. Tribeca, Outback ar CR-V
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-20 14:04:34
Ne visai taip. Auto apžiūra vykdoma tokia tvarka:
1. Kablys. Turi būti Westfalia, nuimamas arba užlenkiamas. Jei ne - renkiesi
kitą.
2. Žiūri kablio rozetę. Jei 13 - kontaktų, eini prie 3-io punkto, jei 7 -
greičiausiai ir kablys ne Westfalia, o tik lenkiška padjobkė. Renkiesi kitą
auto.
3. Žiūri parktronikus. Pardavėjas turi dokumentais pagrįsti, kad
parktronikai originalūs ar originaliai įmontuoti gamintojo atstovo. Jei
dokumentų nėra, būtina palyginti parktroniko rodmenis su sertifikuoto sonaro
parodymais. Jei neatitinka - renkiesi kitą auto.
4. Tikrini galinio vaizdo kamerą. Tam reikės 3-4 metų amžiaus vaiko ir
Maksimos aikštelės įvairiu paros laiku bei esant skirtingoms oro sąlygoms.
Imituojamos situacijos - vaikas guli ant asfalto, vaikas sėdi ant bordiūro,
vaikas bėga pro automobilio galą. Tikrinama automobiliui stovint, judant
atbuliniu 5 km/h greičiu, judant maksimaliu greičiu, važiuojant tiesiai, o
taip pat sukant. Jei vaikas matosi visose situacijose, eini prie kito
punkto, jei ne - ieškai kitos auto.
5. Tikrini ar ant automobilio grotelių yra elipsinis simbolis su kažkuo,
primenančiu išmatų krūvą. Jei taip - renkiesi kitą auto, nes apžiūrima -
Hyundai.
6. Tikrini ar ant automobilio grotelių yra elipsinis simbolis su kažkuo,
primenančiu vyr. organą. Jei taip - renkiesi kitą auto, nes apžiūrima -
Toyota.
7. Tikrini ar ant automobilio grotelių yra elipsinis simbolis su stilizuotu
žvaigždynu. Jei ne - renkiesi kitą auto, jei taip - žiuri toliau.
8. Tikrini, ar ant automobilio galo yra užrašas Tribeca. Jei taip - radai
savo svajonių automobilį, sielos ir šeimos džiaugsmą. Jei ne - renkiesi
kitą.

"Lapinas" <vkh710@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:okq1av$ba$1@trimpas.omnitel.net...