Tema: Re: 4x4. Tribeca, Outback ar CR-V
Autorius: Lapinas
Data: 2017-07-31 21:30:42
Virai, užteks bybiais matuotis.
Dėl nifiga netraukia, nu tai 2.0 motoras. Japaškės, kaip taisyklė
nekomfortiškos 1,85+, bet itin komfortiškos~1,75 (koks aš ir esu). O vat dėl
vandens, bėgančio į bagažinę, tai konstruktyviai diskutuokit. Nes girdėjau
iš Volvo savininkų nusiskundimų, kad viskas, kas susikaupia ant bagažinės
dangčio labai sėkmingai sukrenta bagažinėn.