Tema: Re: GPS
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-30 18:37:46
Kuo tikslumas pasireiskia? Updeitinasi igo labai lengvai turint prieiga prie linkomanijos ar rutracker.org
Vienintele beda, ypac anksciau buvo instaliavimas, nu ir dabar, viena papkute i motine, programa su zemelapiais i kita, sys.txt paciam pasireguliut, ivest kelius. Dar rezoliucijos pacios nenusistato.
Beje, navitel butu nieko programa, jei but galima kaitalioti tarpinius taskus, ar dirbt su jais. Pvz, igo, vaziuoji ir pamatai kitoj kelio puseje tarkim kokia imone kur nori uzvaziuoti, baksteli zemelapyje ir tuoj pat iterpi tarpini taska. Ar ziurineji marsruta, pamatai, kad veda kokiu sunkeliu, bac ir ivedi tarpini taska.
 Net elementarus dalykai, tokie kaip paziuret kiek liko iki artimiausios degalines, valstybes sienos, kurio nors miesto- kai kuriose navigacijose sokis su kardais.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/