Tema: Re: GPS
Autorius: invertuota panda
Data: 2017-06-21 10:19:52
On Wed, 21 Jun 2017 09:44:43 +0300, Lawrence Jamieson <lj@dirty.rotten.com> wrote:
>>> 1) kaip kelionės tikslu pasirinkti žmogų iš kontaktų (jo adresas ten

>Taip pas mane prasideda navigacija su Apple maps :)

tai skųskis ES kad gamintojas riboja tavo pasirinkimo teisę. Būtų
visai realus pagrindas. Arba keisk gamintoją.

>O jei automatiškai nepadaryta, kaip paciam padaryt?

tipo dažnai pasitaiko? nurodyti tarpinį punktą kur nors ten pro kur
norėtum važiuot?

>Nu tiesiog nuostabybus pasiūlymas kai užsirauni ant kokios nors visai
>nesenai susidariusios nepravažiuojamos kliūties.

tam vienam kartui gyvenime kai realiai prireiks - kodėl gi ne?

>Lietuvoje nerodo.

reiškia nera grafinių duomenų. pas mane jau pvz net ir 3D rodo.

--
kthxbai