Tema: Re: GPS
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2017-06-21 10:41:31
2017-06-21 10:19, invertuota panda rašė:
> tipo dažnai pasitaiko? nurodyti tarpinį punktą kur nors ten pro kur
> norėtum važiuot?

Pripazink, kad kaskart nurodinėti papildoma punktą užpypinantis dalykas.

Galų gale, aš ir naudoju navigaciją tam, kad ji man sakytų kur važiuoti,
o ne aš jai. IMO reikėtų navigacijai visų pirma pasakyti, kad "ten
vaziuoti negalim", o ne "vaziuok" per kitur.

Šiaip vat įdomu kaip gmaps suhandlino uždaryta tilta per Kauno HES. Arba
kai keliems mėnesiams savanorių atkarpa Kaune uždaryta buvo.

> tam vienam kartui gyvenime kai realiai prireiks - kodėl gi ne?

Ban buvo prireikę ne kartą. Paskutinį kartą Lenkijoje. Važiavome ir opa
- kamštis. Per radija išgirdome, kad didelė avarija. Navigacijoje trys
spustelėjimai ir ji mus veda aplink tą vietą.

> reiškia nera grafinių duomenų. pas mane jau pvz net ir 3D rodo.

Tai vat ir sakau, kad Lietuvoje gmaps gajdiz :)